ست لیف و کیسه سه تکه Lanmino

ست لیف و کیسه سه تکه Lanmino

ست لیف و کیسه سه تکه Lanmino

ست لیف و کیسه سه تکه لانیمینو Lanmino three-piece leaf and bag set لیف و کیسه دو ابزار سنتی و رایج در استحمام هستند که برای تمیز کردن پوست استفاده می‌شوند. لیف، معمولاً از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شود و با استفاده از صابون یا شامپو، به لایه‌برداری ملایم پوست و از بین بردن سلول‌های مرده کمک می‌کند.

ست لیف و کیسه سه تکه Lanmino

ست لیف و کیسه سه تکه Lanmino


ست لیف و کیسه سه تکه حمام لانمینو

ست لیف و کیسه دو ابزار سنتی و رایج در استحمام(حمام) هستند که برای تمیز کردن پوست استفاده می‌شوند. لیف، معمولاً از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شود و با استفاده از صابون یا شامپو، به لایه‌برداری ملایم پوست و از بین بردن سلول‌های مرده کمک می‌کند. کیسه نیز جنسی مشابه دارد و برای تمیز کردن عمقی‌تر پوست، به‌ویژه در فرهنگ‌های سنتی، مانند ایران، به کار می‌رود. استفاده از این وسایل به حفظ بهداشت شخصی و نرمی پوست کمک کرده و حس طراوت و تمیزی بیشتری پس از استحمام به ارمغان می‌آورد.


ست سه تکه لیف لایه‌بردار Lanmino یک مجموعه تمیزکننده نرم و باکیفیت برای استحمام است که به منظور لایه‌برداری و از بین بردن سلول‌های مرده پوست طراحی شده است. این محصول از مواد بادوام و مقاوم ساخته شده و بافت آن به گونه‌ای است که بدون آسیب به پوست، تمیزی و شادابی بیشتری را فراهم می‌کند. Lanmino برای استفاده روزانه مناسب بوده و با اندازه‌ای کاربردی، قابلیت شستشوی آسان و طول عمر بالایی دارد. این لیف ها ایده‌آل برای انواع پوست، حتی پوست‌های حساس است.

ست سه تکه لیف لایه‌بردار Lanmino

ست سه تکه لیف لایه‌بردار Lanmino


لیف لایه‌بردار Lanmino از مواد پلی‌اتیلن باکیفیت و بادوام ساخته شده است. در هر بسته یک لیف معمولی، یک کیسه و یک لیف لایه بردار وجود دارد. این لیف‌ها برای تمیز کردن و لایه‌برداری پوست بدن طراحی شده‌اند که دارای ابعاد متفاوت هستند و پس از استفاده به‌راحتی خشک می‌شوند و برای استفاده مجدد آماده می‌گردند.



قیمت این محصول 130000تومان


خرید پستی ست لیف و کیسه سه تکه Lanmino


ست لیف و کیسه سه تکه Lanmino, ست لیف و کیسه سه تکه لامینو, ست لیف و کیسه حمام, ست لیف حمام و کیسه حمام, Lanmino three-piece leaf and bag, ست لیف و کیسه سه تکه لانمینو, ست لیف و کیسه, ست لیف و کیسه حمام خوشگل, ست سه تکه لیف لایه‌بردار Lanmino, popular broun Set

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *